ervetuloa Jyvässeudun Kiekko ry:n seurasivustolle

Jyvässeudun Kiekko (JyKi) on vuonna 2008 perustettu jääkiekon erikoisseura.

JyKi:n toiminta-ajatuksena on pitkäjänteisellä toiminnalla pyrkiä muodostamaan joukkue kaikkiin juniori- ja nuorten ikäluokkiin, luistelu- ja kiekkokouluikäisistä lapsista U22 ikäluokkaan ja Naisten joukkueeseen asti. Tavoitteena on miesten harrastejoukkue toiminnan uudelleen käynnistäminen.

Keskeisenä tavoitteenamme on tarjota mahdollisuus jääkiekon harrastamiseen kaikentasoisille pelaajille, niin harraste- kuin kilpatasolla.

Seuran toimintaa ohjaavat Suomen Jääkiekkoliiton strategian mukaiset arvot Kunnioitus, Yhteisöllisyys, Hauskuus ja Erinomaisuuden tavoittelu sekä seuran omat arvot Avoin toiminta, Hyvä käytös ja reilu peli, Iloinen liikunta, Kaikki harjoittelee, Tasa-arvo, Yhdessä kasvaminen ja Toisistamme välittäminen.
Lue Kunnioita peliä - Matkalla kohti reilumpaa urheilua

Et ole yksin on Väestöliiton ja suomalaisen urheilun yhteishanke, jonka päämääränä on ennaltaehkäistä ja vähentää kiusaamista, seksuaalisen häirinnän ja kaikenlaisen väkivallan kokemuksia urheilussa. Lue lisää tästä linkistä.

Voit olla luottamuksella yhteydessä myös seuran puheenjohtajaan, valmennusvastaavaan tai joukkueesi toimihenkilöihin.