Lomake sulkeutuu 18.11.2024 12.00
 Paikkoja 30

JyKin Taitojäät syksyllä 2024

JyKi jatkaa viime kausilta tuttuja taitojäitä jälleen syksyllä 2024. Taitojäät luovat seuramme pelaajille mahdollisuuden kehittää pelaajan henkilökohtaisia taitoja kerran viikossa erillisillä taitojäillä. Taitojäillä valmentajina toimivat JyKin Valmennusvastaava Toni Lindblad ja JyKin Junioripäällikkö Tuomas Matilainen.

JyKin taitojäillä paneudumme pelaajien henkilökohtaisten taitojen kehittämiseen yksilökeskeisen valmennuksen kautta. Taitojäät ovat syyskauden ajan kerran viikossa, Keskiviikkoisin 16.00-18.00 Tikkakosken jäähallilla. Harjoitus sisältää jään (16.00-17.00) ja oheisharjoituksen (17.20-18.00) jään jälkeen. Oheisharjoittelussa keskitytään motoristen taitojen kehittämiseen ja  vahvistamiseen.

Syyskauden taitojäille osallistumisen hinta on 79€ ja taitojäitä syksyn aikana tulee yhteensä 13. Ensimmäinen taitojää pidetään keskiviikkona 11.9. ja viimeinen 11.12. Myös joukkueiden valmentajat saavat tulla jäille mukaan, tämä toimii heille hyvänä lisänä valmennuspankin laajentamiseen ja taitojen kehittämisen opettamista myös joukkueiden omille jäille.

Lomake sulkeutuu 31.05.2025 12.00

Tulevalla kaudella Suomen Jääkiekkoliiton järjestämässä tyttöjen N15-sarjassa alueelle kootaan joukkue JyKin alle. N15-sarja tullaan pelaamaan turnausmuotoisena sarjana. Kova toive olisi joukkueen pystyyn saamiselle, jotta kaikille alueen tyttöpelaajille saataisiin sopivia pelejä mahdollisimman paljon.

N15-sarja on tarkoitettu 2009-2011 syntyneille pelaajille ja toiveena olisi koota Keski-Suomen alueelle tähän oma joukkue, joka pääsee pelejä pelaamaan yhtenä ryhmänä. Myös vanhempia ja nuorempia pelaajia mukaan voidaan ottaa, jos seuranne tyttökiekosta vastaava kokee, että tämä sarja olisi hänelle sopiva.

Joukkueen toimintaa pyörittää JyKin valmennusvastaava Toni Lindblad ja tähän hänelle pyritään löytämään hyvä tiimi, jonka kanssa kausi tultaisiin läpi vetämään.

Sarjan otteluohjelma on julkaistu ja se näyttää seuraavaa:

Vko 37 turnaus pelataan Tikkakoskella
Mukana: JyKi, Kalpa, APV ja SaiPa

Vko 40 turnaus pelataan Haapajärvellä
Mukana: JyKi, Kärpät ja Kiilat

Vko 44 turnaus pelataan Alavudella
Mukana: JyKi, APV ja Sport

Vko 2 turnaus pelataan Tikkakoskella
Mukana: JyKi, Kalpa ja APV

Vko 6 turnaus pelataan Haapajärvellä
Mukana: JyKi, Kärpät ja Kiilat

Vko 10 turnaus pelataan Alavudella
Mukana: JyKi, APV ja Sport

Näihin tapahtumiin kulut jaetaan kaikkien osallistuvien kesken tasan.

Ilmoittautuminen JyKi:n kiekkokouluun sekä luistelukouluun Tikkakoskelle

Huomioithan että 1. huoltaja sähköposti on myös laskutusosoite

Lomake sulkeutuu 31.03.2025 12.00

Ilmoittautuminen Jykin 2024-2025 kauden U8 joukkueeseen

Tarkistathan että huoltajan sähköpostiosoite on oikea. Vahvistus ilmoittautumisesta ja lasku tulevat tähän osoitteeseen

HUOM! Hinta ei sisällä vakuutusta eikä jääkiekkoliiton pelipassia. Jokaisen tulee hankkia itse Jääkiekkoliiton pelipassi ja vakuutus Olympiakomitean Suomisport -järjestelmästä. Voimassa oleva pelipassi ja vakuutus on edellytys osallistumiselle. Pelipassin ja vakuutuksen ostoon tästä linkistä. Tämän ikäluokan pelaajalle oikea pelipassi ja vakuutus on "Lapsipelipassi" ja lisenssiseuraksi valitaan Jyvässeudun kiekko ry. Lisätietoja pelipasseista ja vakuutuksista tästä linkistä. Linkit saat auki painamalla ctrl+napsauttamalla linkkiä tai hiiren oikealla painikkeella "avaa linkki uudessa välilehdessä".

Ilman pelipassia ja vakuutusta ei toimintaan voi osallistua

Lapsipelipassi  25 € (pelipassi 13 € +vakuutus 12 €)
-  Kaikki iän puolesta pelattavat sarjatasot, ottelutapahtumat ja luistelu-/kiekkokoulut
-  Syntynyt 1.1.2015 tai myöhemmin
-  Kattaa myös muissa urheilulajeissa sattuneet vahingot 1.1.2015 ja myöh. syntyneille

Ilmoittautuminen Jykin U9 2016 syntyneiden ikäkausijoukkueeseen

Lisätietoja joukkueenjohtaja Juha Aunala 040-5902778

tai junioripäälikkö Tuomas Matilainen 044-2899626

Kartoitetaan osallistujamäärää U11 joukkueeseen.

U11 joukkueen toiminta kaudella 2024-2025

Lisätiedot Jukka Hakala