Lomake sulkeutuu 05.04.2024 23.00
 Paikkoja 30

Jyvässeudun Kiekko tarjoaa keväällä seuramme pelaajille mahdollisuuden kehittää pelaajan henkilökohtaisia taitoja kerran viikossa JyKin Taitojäillä.
Taitojäillä valmentajina toimivat JyKin Valmennusvastaava Toni Lindblad, JyKin Junioripäällikkö Tuomas Matilainen ja Keskimaan alueen taitovalmentaja Toni Lavia

Kevätkauden Taitojäille osallistumisen hinta on 79€ ja taitojäille osallistumisen maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä samalla!
Taitojäitä kevään aikana tulee yhteensä 10. Ensimmäinen taitojää pidetään torstaina 25.1. ja viimeinen 4.4 ( 29.2. ei pidetä talviloman vuoksi).

Lomake sulkeutuu 31.03.2024 12.00

Ilmoittautuminen Jykin 2023-2024 kauden U8 joukkueeseen

Tarkistathan että huoltajan sähköpostiosoite on oikea. Vahvistus ilmoittautumisesta ja lasku tulevat tähän osoitteeseen

HUOM! Hinta ei sisällä vakuutusta eikä jääkiekkoliiton pelipassia. Jokaisen tulee hankkia itse Jääkiekkoliiton pelipassi ja vakuutus Olympiakomitean Suomisport -järjestelmästä. Voimassa oleva pelipassi ja vakuutus on edellytys osallistumiselle. Pelipassin ja vakuutuksen ostoon tästä linkistä. Tämän ikäluokan pelaajalle oikea pelipassi ja vakuutus on "Lapsipelipassi" ja lisenssiseuraksi valitaan Jyvässeudun kiekko ry. Lisätietoja pelipasseista ja vakuutuksista tästä linkistä. Linkit saat auki painamalla ctrl+napsauttamalla linkkiä tai hiiren oikealla painikkeella "avaa linkki uudessa välilehdessä".

Ilman pelipassia ja vakuutusta ei toimintaan voi osallistua

Lapsipelipassi  25 € (pelipassi 13 € +vakuutus 12 €)
-  Kaikki iän puolesta pelattavat sarjatasot, ottelutapahtumat ja luistelu-/kiekkokoulut
-  Syntynyt 1.1.2014 tai myöhemmin
-  Kattaa myös muissa urheilulajeissa sattuneet vahingot 1.1.2014 ja myöh. syntyneille

Ilmoittautuminen Jykin Kiekko- ja luistelukouluun Palokkaan

Harjoitukset Keskiviikkoisin 15.11 alkaen klo 16.45-17.45 Palokan tekojäällä.

Syyskauden viimeiset harjoitukset 20.10.2023  Kevätkausi jatkuu 10.1.2024

Ilmoittautuminen JyKi:n kiekkokouluun sekä luistelukouluun Tikkakoskelle