Jyvässeudun Kiekon Taitojää kaudella 2023-2024

Jyvässeudun Kiekon Taitojää Kevät 2024

Jyvässeudun Kiekko jatkaa keväällä taitojäitä. Taitojäät luovat seuramme pelaajille mahdollisuuden kehittää pelaajan henkilökohtaisia taitoja kerran viikossa JyKin Taitojäillä. Taitojäillä valmentajina toimivat JyKin Valmennusvastaava Toni Lindblad, JyKin Junioripäällikkö Tuomas Matilainen ja alueen Taitovalmentaja Toni Lavia

JyKin Taitojäillä paneudumme pelaajien henkilökohtaisten taitojen kehittämiseen yksilökeskeisen valmennuksen kautta. Taitojäät ovat
kevätkauden ajan kerran viikossa, Torstaisin 16.00-18.00 (Sisältää oheisharjoitteen) Tikkakosken jäähallilla. Harjoitukseen kuuluvassa oheisharjoitteessa jään jälkeen, keskitytään pelaajan kehonhallintaan ja liikkuvuuteen.

Kevätkauden Taitojäille osallistumisen hinta on 79€ ja taitojäitä kevään aikana tulee yhteensä 10. Ensimmäinen taitojää pidetään torstaina 25.1. ja viimeinen 4.4. Talviloma viikolla pidetään taitojäistä huili (29.2.).

Myös joukkueiden valmentajat saavat tulla jäille mukaan, tämä toimii heille hyvänä lisänä valmennuspankin laajentamiseen ja taitojen
kehittämisen opettamista myös joukkueiden omille jäille.

Mukaan otetaan 30 ensimmäistä ilmoittautunutta ja ilmoittautuminen tapahtuu seuraavan linkin kautta:

Maksu taitojäille osallistumisesta tapahtuu ilmoittautumisen yhteydessä Jopoxin maksupalvelun kautta. Toivottavasti meiltä mahdollisimman moni ilmoittautuu mukaan extra harjoitukseen ja jos kysymyksiä taitojäistä tulee, ottakaa yhteyttä suoraan seuran työntekijöihin.

Toni Lindblad
Jyvässeudun Kiekko Ry