Tervetuloa JyKi:n Leijona-kiekkokouluun

Kiekkokoulun sunnuntain 30.1.2022 Tikkakosken vuoro on peruttu Para Ice Hockeyn sarjaturnauksen johdosta.

Leijona-kiekkokouluun voit tulla vaivattomasti mukaan etkä tarvitse alkuun päästäksesi kuin luistimet, kypärän ja mailan. Leijona-kiekkokoulu toteutetaan Jääkiekkoliiton Leijona-kiekkokoulu konseptilla. Toiminnassa tärkeintä on hauskuus ja jääkiekon alkeita opetellaan yhdessä pelien ja leikkien kautta. Tervetulleita ovat kaikki vuonna 2013 ja sitä myöhemmin syntyneet. Kaikilla osallistujilla on mahdollisuus kokeilla myös maalivahtina oloa seuran varusteilla.

Ryhmiä on kaksi, joista toinen toimii Tikkakosken jäähallissa ja toinen Palokan tekojäällä.

Tikkakoskella harjoitukset pidetään syyskuun alusta lähtien sunnuntaisin kello 9:50-10:50, aina maaliskuun lopulle saakka.

Palokan ryhmän toiminta käynnistyy marraskuussa tekojään avauduttua ja harjoitukset pidetään sunnuntaisin kello 15:00-16:00 tekojääkauden ajan.

Leijona-kiekkokoulu toimii kummankin ryhmän osalta yhdessä luistelukoulun kanssa. Ryhmät toimivat ominaan kumpikin omassa kaukalon päädyssään.
Esimerkiksi sisarusten on helppo tulla omaan ryhmäänsä.

Kausimaksu Tikkakosken ryhmässä on 160€ (90€ syys- ja 70€ kevätkausi) ja Palokan ryhmässä 70€ (35€ syys-/kevätkausi). Kausimaksu sisältää harjoittelun koulutettujen valmentajien johdolla, harjoituspaidan, sekä vakuutuksen. Tutustumassa voi käydä kahdesti veloituksetta. Mikäli lapsi tulee mukaan kesken kauden, hinnoittelu määritellään tapauskohtaisesti.

Lisätietoja antaa kiekkokoulun rehtori Aate Rytteri, puh. 045 2524105

Palokan vuoroa koskevat tiedotteet löydät seuran etusivun Info valinnan alta.

Siirry ilmoittautumaan.

Varustepaketti harrastusta aloittaville
JyKi:n U8-ikäluokka ja Hockey Base tarjoavat kaudelle 2021–2022 uusille mukaan tuleville harrastajille mahdollisuuden hankkia varustepaketti edulliseen hintaan. Tämä ns. Eka Vaihto paketti pitää sisällään hartiasuojat, kyynärpääsuojat, housut sekä polvisuojat. Paketin hinta on 89€ ja ala- ja kaulasuojan kanssa 119€. Paketti on saatavissa Hockey Basen Seppälän myymälästä.