U15

Kaudella 2021-2022 joukkueessa pelaavat pääasiassa 2007 syntyneet. Uudet pelaajat ovat tervetulleita mukaan joukkueeseen! Kausi on alkanut toukokuussa, mutta mukaan pääsee myöhemminkin kauden aikana.

Harjoitustapahtuma sisältää alku-/loppuverryttelyn, jääharjoituksen sekä oheisharjoituksen. Oheisissa treenataan monipuolisesti nopeusketteryyttä ja -taitavuutta, koordinaatiota ja vartalonhallintaa, havaintomotoriikkaa sekä lihaskuntoa motivoivalla ja hauskalla tavalla.

Yhden harjoituskerran kokonaiskesto on n. 2,5h. Harjoitukset pidetään pääosin Tikkakosken jäähallissa. Harjoitustapahtumia on keskimäärin 3-4 krt/vko.

Pelaamme syyskaudella Keskimaan alueen AAA- ja AA-sarjaa kahdella peliryhmällä. Sarja on käynnistynyt syyskuussa 2021. Kevätkaudelle sarjatasoissa voi tulla muutoksia. Lisäksi järjestämme pelitällejä sekä osallistumme turnauksiin.

Kausimaksu n. 2000€/pelaaja. Kausi kestää jäävuorojen osalta toukokuun loppuun asti. Kausimaksut menevät kokonaisuudessaan joukkueen juoksevien kulujen (jäävuorot, pelitapahtumat, seuran jäsenmaksut) maksuun. Talkoilla ja sponsorituloilla on mahdollista vaikuttaa kausimaksuun, mikäli sellaiseen on halukkuutta. Kausimaksu sisältää kaikki joukkueen harjoitukset, pelitapahtumat sekä turnaukset.

Mikäli pelaaminen sekä harjoittelu tavoitteellisesti vielä kiinnostaa, niin ota rohkeasti yhteyttä JyKi U15 joukkueenjohtajaan tai JyKi:n valmennuspäällikköön.

Tommi Vuoti
JyKi U15 joukkueenjohtaja
040 5845215

Tommi Nekkula